|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۳:۲۱

ناآرامی‌ها شب گذشته در تهران | از رده خارج شدن ۲۱ ون و اتوبوس

کد خبر: ۳۹۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۴ - ۱۵:۳۱

ناآرامی‌ها شب گذشته در تهران | از رده خارج شدن ۲۱ ون و اتوبوس

شرکت واحد اتوبوسرانی در اطلاعیه‌ای از تداوم فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در پایتخت خبر داد.

 به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

« شرکت واحد اتوبوسرانی به دنبال حوادث شب‌های گذشته در خدمت رسانی تغییری ایجاد نخواهد کرد و فعالیت به صورت عادی ادامه خواهد داشت، اما به دلیل اینکه در اغتشاشات اخیر ۲۱ دستگاه ون و اتوبوس به طور کامل سوخته و از دسترس خارج شده و ۵۶ دستگاه اتوبوس نیز آسیب دیده است در روند خدمت رسانی در بعضی از خطوط تأخیر ایجاد خواهد شد که بابت این موضوع از شهروندان عذرخواهی می کنیم.»

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین